Un barco se destacan en muchos sentidos, el Concurso 52MC es el primer barco de motor cada vez Concurso de yate y un diseño espectacular éxito. La prensa no puede tener suficiente de ella, amante de su aspecto y su manejo que dicen que asombra, su innovadora, la mitad de planeo montar casco como si en los carriles, el seguimiento de recta y plana que se alojen derecho a través del apretado de los turnos. Con las opciones de energía de 350hp gemelo de 550hp diesel ella es igual de cómodo a los 8 o 28 nudos, y paseos suaves con la tajada más desagradable.
Y ella es un barco seco, con los carriles del aerosol pronunciadas en cascada el agua de última hora de distancia. La creación conjunta de larga data socio de diseño Georg Nissen, la empresa de ingeniería barco de motor y diseñador bien conocido Vripack y propio equipo de diseño interno del patio, el 52MC es también una plataforma inusualmente versátil rendimiento, disponible en sedán, deporte abierto y una versión con fly . disposiciones interiores son personalizables, también, la construcción de un salón levantado y dos cabezas, tres de dormir plan estándar de la cabina.
A stand out boat in so many ways, the Contest 52MC is Contest Yacht’s first ever motor boat and a spectacularly successful design. The press can’t get enough of her, loving her looks and her handling which they say astounds, her innovative, half-planing hull riding as though on rails, tracking straight and staying flat right through the tightest of turns. With power options from twin 350hp to 550hp diesels she’s equally comfortable at 8 or 28 knots, and soft rides through the nastiest chop. And she’s a dry boat, her pronounced spray rails cascading the breaking water away.
The joint creation of longstanding design partner Georg Nissen, the well know motor boat engineering and designer company Vripack and the yard’s own in-house design team, the 52MC is also an unusually versatile performance platform, available in sedan, open sport and a flybridge version. Interior layouts are customisable, too, building out of a raised saloon and two heads, three sleeping cabin standard plan.
The look is long and lean with the extended coachroof top accentuating the large extent of glazing. The flybridge options continue this sleek expression.
High standard of fitting to individual specification. Plentiful practical stowage. Extensive protection against noise and vibration. Commanding helm position.
Length overall | 15.93 m | 52.26 ft |
Length waterline | 14.60 m | 47.9 ft |
Maximum beam | 4.60 m | 15,09 ft |
Draft | 0.85 | 2,79 ft |
Displacement | 16,600 kg | 35,596 lbs |
Fuel tank | 1,800 ltr | 395,95 imp. gal |
Water tank | 700 ltr | 153,98 imp. gal |
Optional water tank | 300 ltr. | 66 imp. gal. |
Engine, Cummins | 2 x 225 kW | 2 x 305 hp |
Maximum height above waterline: 52MC 52MC Semi Flybridge 52MC Flybridge |
2.88 m 3.45 m 3.74 m |
9.45 ft 11.32 ft 12.27 ft |